Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a rozsaszinpittbull.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe: www.rozsaszinpittbull.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Nagy Imre – Egyéni vállalkozó
Székhely címe: 7300, Komló, Cserma u. 6 2/8
Adószám: 67395664-1-22
Nyilvántartási szám: 50169122
Statisztikai számjel: 67395664-6201-231-02
Bankszámlaszám: 10404302-81535448-49551002
Ügyfélszolgálat:
Cím: 7300, Komló, Cserma u. 6.2/8
Telefon: 06(72)794-193
E-mail: kukac@rozsaszinpittbull.hu
Az általános szerződési feltételek elfogadása
A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
- A regisztráció menete
- A kosár használata
- A megrendelés összeállítása
- Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
- A megrendelés elküldése
- A megrendelés visszaigazolása
Az adásvételi szerződés létrejötte:
Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát. A szállítási költséget külön díj terheli.
Kiszállítás, személyes átvétel
- A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
- A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
- A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok
- Készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételével egyidejűleg a futárnál (utánvétel)
- Banki átutalás (előreutalás)
- Bankkártyával vagy a Barion fiókoddal (fizetés Barionnal)
- Bankkártyával vagy a Paypal fiókoddal
Elállási jog
45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf
Elállási nyilatkozatminta
45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
- Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját. Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja. - Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Mellékletek:
1. Adavédelmi tájékoztató
2. Elállási nyilatkozatminta